Skupna občinska uprava občin Dolenjske
S 01.05.2020 je pričela z delovanjem v Občini Mokronog-Trebelno Skupna občinska uprava občin Dolenjske, ki bo za Občino Mokronog-Trebelno opravljala naloge inšpekcijskega in redarskega nadzora ter pravne službe.
Sedež: Germova 4, 8000 Novo mesto
Izpostava Trebnje: Goliev trg 9, 8210 Trebnje
Vodja SOU OD: Brigita Železnik, vodja organa - direktor skupne uprave
Telefon: 07 39 39 270
Dežurna številka redarstva: 031 390 401
e-mail: souod@novomesto.si
matična številka: 2516314000
davčna številka: 35214767
Uradne ure na sedežu organa so na lokaciji Germova 4:
ponedeljek: od 9.00 do 11.00
sreda: od 9.00 do 11.00 in od 15.00 do 17.00
petek: od 9.00 do 11.00
Uradne ure v Izpostavi Trebnje so:
ponedeljek: od 9.00 do 11.00
sreda: od 9.00 do 11.00 in od 15.00 do 17.00
Po telefonu in elektronskih medijih so uradne ure zagotovljene ves poslovni čas:
ponedeljek, torek: od 8.00 do 15.00
sreda: od 8.00 do 17.00
četrtek, petek: od 8.00 do 14.00
Predstavitev organa
Skupna občinska uprava občin Dolenjske (v nadaljnjem besedilu: SOU OD) je bila ustanovljena z Odlokom o ustanovitvi skupne občinske uprave občin Dolenjske (Uradni list RS, št. 56/2019) za skupno opravljanje nalog občinskega inšpekcijskega nadzorstva, občinskega redarstva, pravne službe, občinskega odvetništva, notranje revizije, proračunskega računovodstva, varstva okolja, urejanja prostora, civilne zaščite, požarnega varstva in urejanja prometa.
Občine ustanoviteljice SOU OD so Mestna občina Novo mesto, Občina Trebnje, Občina Straža, Občina Mokronog-Trebelno in Občina Mirna.
Temeljno poslanstvo SOU OD je strokovno, učinkovito in zakonito delovanje na vseh področjih nalog, katere so občine ustanoviteljice SOU OD prenesle v SOU OD. Cilj SOU OD je v čim večji meri zmanjševati nepravilnosti na terenu, prispevati k urejenosti okolja ter posledično vplivati na večjo varnost in zadovoljstvo občanov. SOU OD si bo s kakovostnim in odgovornim delom prizadevala za uresničevanje potreb občanov.
Delovna področja
Medobčinski inšpektorat in medobčinsko redarstvo
Medobčinski inšpektorat nadzoruje izvajanje predpisov občin ustanoviteljic SOU OD in izvajanje državnih predpisov, ki pooblaščajo občinsko inšpekcijo za nadzor. Občinska inšpekcija tako izvaja nadzor nad določenimi zakonskimi obveznostmi na področju varstva okolja, na področju javnih gospodarskih služb, na področju varstva občinskih cest in nekategorizanih cest, ki se uporabljajo v javnem prometu, javnih površin, na področju urejanja prostora in graditve objektov ter na področju taks.
Medobčinsko redarstvo nadzoruje izvajanje predpisov občin ustanoviteljic SOU OD in izvajanje državnih predpisov na področju urejanja prometa, varstva cest, javnih poti in rekreacijskih površin, varstva naravne in kulturne dediščine, varstva okolja, na področju javnega reda in mira in na področju skrbi za javno premoženje.
Predpisi, ki jih nadzira Medobčinski inšpektorat in medobčinsko redarstvo, so objavljeni na povezavi.
Prijava/pobuda nepravilnosti Medobčinskemu inšpektoratu in redarstvu je objavljena na povezavi.
Pravna služba
Naloge pravne službe so izvajanje skupnih in pravnih zadev za SOU OD in izvajanje nalog pravnega področja posameznim občinam ustanoviteljicam SOU OD glede na njihove potrebe.
Obvestilo glede dela SOUOD v času epidemije COVID-19:
Dne 29.3.2020 je stopil v veljavo Zakon o začasnih ukrepih v zvezi s sodnimi, upravnimi in drugimi javnopravnimi zadevami za obvladovanje širjenja nalezljive bolezni SARS-CoV-2 (COVID-19).
Glede na to obveščamo, da bo Medobčinski inšpektorat inšpekcijski nadzor v času veljave ukrepov zaradi epidemije nalezljive bolezni SARS-CoV-2 (COVID-19) izvajal le v nujnih primerih, pri katerih je od odločitve v zadevi odvisno zavarovanje življenja in zdravja ljudi, javni red in mir, javna varnost, premoženje večje vrednosti. Ostali nadzor bo inšpektorat izvedel ali dokončal po prenehanju veljave ukrepov.
Inšpekcijske zavezance, pri katerih je inšpekcijski nadzor že v teku in ne bodo uspeli izpolniti svojih obveznosti, odrejene s strani inšpektorja, obveščamo, da jim bodo po prenehanju izvajanja ukrepov določeni novi roki za izvedbo posameznih dejanj v okviru postopka inšpekcijskega nadzora.
V prekrškovnih zadevah roki ne tečejo. Ne glede na navedeno, pa bodo inšpektorji in redarji lahko začeli ali nadaljevali postopek o prekršku v nujnih zadevah (če obstaja nevarnost za življenje in zdravje ljudi, za javni red in mir, za javno varnosti, za premoženje večje vrednosti). V teh primerih roki tečejo, pri čemer pa bomo storilca prekrška o tem o pisno obvestili.
Za pridobitev upravnih aktov s področja urejanja prometa lahko stranka vlogo vloži po elektronski poti ali po pošti, pri čemer vlagateljem predlagamo, da se odločijo za elektronsko vlaganje vlog, pri čemer lahko vloge vložijo brez varnega elektronskega podpisa.