Skupna občinska uprava občin Dolenjske
S 01.05.2020 je pričela z delovanjem v Občini Mokronog-Trebelno Skupna občinska uprava občin Dolenjske, ki bo za Občino Mokronog-Trebelno opravljala naloge inšpekcijskega in redarskega nadzora ter pravne službe. Od 16. januarja 2023 dalje izvaja naloge civilne zaščite in požarnega varstva.
Sedež: Germova 4, 8000 Novo mesto
Izpostava Trebnje: Goliev trg 9, 8210 Trebnje
Vodja SOU OD: Brigita Železnik, vodja organa - direktor skupne uprave
Telefon: 07 39 39 270
Dežurna številka redarstva: 031 390 401
e-mail: souod@novomesto.si
matična številka: 2516314000
davčna številka: 35214767
Uradne ure na sedežu organa so na lokaciji Germova 4:
ponedeljek: od 9.00 do 11.00
sreda: od 9.00 do 11.00 in od 15.00 do 17.00
petek: od 9.00 do 11.00
Uradne ure v Izpostavi Trebnje so:
ponedeljek: od 9.00 do 11.00
sreda: od 9.00 do 11.00 in od 15.00 do 17.00
Po telefonu in elektronskih medijih so uradne ure zagotovljene ves poslovni čas:
ponedeljek, torek: od 8.00 do 15.00
sreda: od 8.00 do 17.00
četrtek, petek: od 8.00 do 14.00
Predstavitev organa
Skupna občinska uprava občin Dolenjske (v nadaljnjem besedilu: SOU OD) je bila ustanovljena z Odlokom o ustanovitvi skupne občinske uprave občin Dolenjske (Uradni list RS, št. 56/2019) za skupno opravljanje nalog občinskega inšpekcijskega nadzorstva, občinskega redarstva, pravne službe, občinskega odvetništva, notranje revizije, proračunskega računovodstva, varstva okolja, urejanja prostora, civilne zaščite, požarnega varstva in urejanja prometa.
Občine ustanoviteljice SOU OD so Mestna občina Novo mesto, Občina Trebnje, Občina Straža, Občina Mokronog-Trebelno in Občina Mirna.
Temeljno poslanstvo SOU OD je strokovno, učinkovito in zakonito delovanje na vseh področjih nalog, katere so občine ustanoviteljice SOU OD prenesle v SOU OD. Cilj SOU OD je v čim večji meri zmanjševati nepravilnosti na terenu, prispevati k urejenosti okolja ter posledično vplivati na večjo varnost in zadovoljstvo občanov. SOU OD si bo s kakovostnim in odgovornim delom prizadevala za uresničevanje potreb občanov.
Delovna področja
Medobčinski inšpektorat in medobčinsko redarstvo
Medobčinski inšpektorat nadzoruje izvajanje predpisov občin ustanoviteljic SOU OD in izvajanje državnih predpisov, ki pooblaščajo občinsko inšpekcijo za nadzor. Občinska inšpekcija tako izvaja nadzor nad določenimi zakonskimi obveznostmi na področju varstva okolja, na področju javnih gospodarskih služb, na področju varstva občinskih cest in nekategorizanih cest, ki se uporabljajo v javnem prometu, javnih površin, na področju urejanja prostora in graditve objektov ter na področju taks.
Medobčinsko redarstvo nadzoruje izvajanje predpisov občin ustanoviteljic SOU OD in izvajanje državnih predpisov na področju urejanja prometa, varstva cest, javnih poti in rekreacijskih površin, varstva naravne in kulturne dediščine, varstva okolja, na področju javnega reda in mira in na področju skrbi za javno premoženje.
Predpisi, ki jih nadzira Medobčinski inšpektorat in medobčinsko redarstvo, so objavljeni na povezavi.
Prijava/pobuda nepravilnosti Medobčinskemu inšpektoratu in redarstvu je objavljena na povezavi.
Pravna služba
Naloge pravne službe so izvajanje skupnih in pravnih zadev za SOU OD in izvajanje nalog pravnega področja posameznim občinam ustanoviteljicam SOU OD glede na njihove potrebe.
Civilna zaščita in požarno varstvo
SOU OD izvajala upravne in strokovne naloge na področju varstva pred naravnimi in drugimi nesrečami ter požarnega varstva, skladno s pristojnostmi občin.
Naloge požarnega varstva:
· vodenje evidenc s podatki o požarih in eksplozijah pri njih ter o nastali škodi
· opravljanje drugih strokovnih nalog s področja varstva pred požarom v skladu s predpisi (priprava programa in načrta varstva pred požarom, priprava srednjeročnega programa in letnega načrta varstva pred naravnimi in drugimi nesrečami, izterjava stroškov intervencije v določenih primerih)
· načrtovanje in izvajanje ukrepov varstva pred požarom
· vodenje evidenc o požarni taksi
· evidence in refundacije sredstev
· naloge usposabljanja s področja požarnega varstva
· financiranje gasilcev.
Naloge civilne zaščite:
· urejanje sistema zaščite, reševanja in pomoči v občini v skladu z zakonodajo,
· zagotavljanje elektronskih komunikacij za potrebe zaščite, reševanja in pomoči v skladu z enotnim informacijsko komunikacijskim sistemom,
· načrtovanje in izvajanje zaščitnih ukrepov,
· izdelava ocen ogroženosti ter načrtov zaščite in reševanja,
· organiziranje, razvijanje ter vodenje osebne in vzajemne zaščite,
· organiziranje zaščite, reševanja in pomoči na območju občine,
· določanje in organiziranje enot in služb Civilne zaščite ter drugih sil za zaščito, reševanje in pomoč v občini,
· določanje in izvajanje programov usposabljanja občinskega pomena,
· usklajevanje načrtov in drugih priprav za zaščito, reševanje in pomoč s sosednjimi občinami in državo,
· določanje organizacij, ki so posebnega pomena za zaščito, reševanje in pomoč v občini,
· mednarodno sodelovanje na področju zaščite, reševanja in pomoči v skladu z zakonodajo,
· druge naloge s področja civilne zaščite v skladu z veljavnimi predpisi.
Telefon: 07 39 39 266
Naloge občinskega urbanista
Občinski urbanist opravlja za občino naslednje naloge:
- skrbi za pripravo prostorskih aktov;
- potrdi mnenje o skladnosti dokumentacije za pridobitev gradbenega dovoljenja z občinskimi prostorskimi izvedbenimi akti v skladu z določbami ZureP-3;
- potrdi soglasje k priglašenemu posegu v prostor v skladu v skladu z določbami ZureP-3;
- potrdi, da so izpolnjeni pogoji za uporabo kratkega postopka sprememb in dopolnitev OPN in OPPN v skladu z določbami ZureP-3 oziroma pogoji za uporabo postopka tehnične posodobitve v skladu v skladu z določbami ZureP-3.
Prisotnost občinskega urbanista na Občini Mokronog-Trebelno je zagotovljena vsak ponedeljek in torek v poslovnem času občine. Naloge občinskega urbanista opravlja Lucija Gritli, lucija.gritli@novomesto.si, 08 205 93 22.
Vloge lahko stranke podajo v glavni pisarni skupne občinske uprave ali elektronsko na souod@novomesto.si ali pisno na Skupna občinska uprava občin Dolenjske, Seidlova 1, 8000 Novo mesto, lahko pa jih oddajo tudi na sedežu Občine Mokronog-Trebelno, Pod Gradom 2, 8230 Mokronog.
Obvestilo glede postopka naročanja strank
Na podlagi 21. a člena Uredbe o upravnem poslovanju (Uradni list RS, št. 9/18, 14/20, 167/20, 172/21 in 68/22) je strankam omogočeno tudi naročanje za vložitev vloge ali za drugo upravno storitev.
Stranke obveščamo, da se lahko na termin naročijo:
- po telefonu na številki: 08/ 205 93 22,
- preko elektronske pošte: souod@novomesto.si
- preko navadne pošte na naslov: Skupna občinska uprava občin Dolenjske, Seidlova 1, 8000 Novo mesto
(za naročanje preko elektronske pošte in navadne pošte vam predlagamo, da v sporočilo napišite svoje ime in priimek, za kakšen dokument oziroma postopek se želite naročiti in svoje kontaktne podatke - telefonsko številko).
Brigita Železnik l.r.
vodja organa- direktorica skupne uprave